Centrum pomocy

1.  Jak się zarejestrować?

W prawym górnym rogu strony, obok koszyka, znajduje się przycisk Zarejestruj się. Kliknij na niego, a następnie zostaniesz przekierowany do formularza Rejestracji konta.

Potrzebujemy Twoich podstawowych danych osobowych oraz unikalnej nazwy, która może być jednocześnie loginem (zamiennie z adresem email). Hasło do konta musi mieć co najmniej 6 znaków. Wymyśl hasło, które nie będzie zbyt łatwe do odgadnięcia. Zapomnij o kombinacjach typu: „QWERTY”, „123456”, „nazwa butiku” ;)

Teraz tylko określ, czy jesteś Projektantem i chcesz wystawiać swoje produkty, czy rejestrujesz się, aby kupować z naszej galerii. Następnie zapoznaj się z Regulaminem galerii i kliknij na przycisk „Stwórz konto”. Gotowe !!! Jesteś już zarejestrowanym Użytkownikiem galerii HandbyHand.

2. Dlaczego warto się zarejestrować?

HandbyHand to galeria, w której zakupów mogą dokonać również osoby niezarejestrowane , zachęcamy jednak do rejestracji. Zajmie ona naprawdę tylko klika sekund, a korzyści z tego płynące, będą niewspółmierne :-)

Zarejestrowany Użytkownik ma dostęp do panelu Użytkownika, z poziomu którego może między innymi:

  •      Mieć wgląd w pełna historię swoich zakupów
  •      Śledzić status zakupu, czyli np. dowiedzieć się czy Projektant otrzymał już przelew, wysłał zakupiony przedmiot itd.
  •      Korespondować z Projektantem, u którego dokonał zakupu
  •      Wystawiać opinie o Projektantach
  •      Tworzyć swoje własne listy ulubionych produktów
  •      „Obserwować” wybrane butiki, tzn. w jednym miejscu zgromadzić swoich ulubionych Projektantów
  •      Zarabiać na własnych zakupach.

Tak, tak, to jest możliwe!!! W ramach naszego Programu Partnerskiego za wszystkie zakupy, których dokonasz w galerii HandbyHand będziesz premiowany bonem, który możesz następnie wymienić na gotówkę

3. Nie pamiętam hasła. Co zrobić?

Zapomniałaś/eś hasła? Nie martw się! Wystarczy, że klikniesz na zakładkę „Zaloguj się” i w miejscu  „Nie pamiętam hasła” wpiszesz adres mailowy podany podczas rejestracji, a następnie klikniesz na „Resetuj moje hasło”. Na Twój adres mailowy wysłana zostanie wiadomość zawierająca nowe hasło tymczasowe. Po zalogowaniu za pomocą hasła tymczasowego możesz w panelu Użytkownika ustawić nowe hasło.

4. Jak kupować?

Zakupów możesz dokonać zarówno jako użytkownik zarejestrowany jak i bez rejestracji – bez względu na to którą opcję wybierzesz zajmie Ci to tylko chwilkę.

Zaczynamy:

1.Wybierz produkty, które chcesz kupić

2. Dodaj je do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka"

3.Teraz wybierz odpowiednią „Formę dostawy” i kliknij na „Przejdź do kasy”

4. Na tym etapie pozostało tylko uzupełnić dane do wysyłki, potwierdzić zamówienie i opłacić swoje zakupy.

Oczywiście na każdym z dotychczasowych etapów możesz jeszcze skorzystać z opcji „Kontynuuj zakupy” i dodać do koszyka więcej pięknych produktów .

5. Jak sprzedawać?

  • Rejestracja

W prawym górnym rogu strony, obok koszyka znajduje się przycisk „Zarejestruj się”. Kliknij na niego, a następnie zostaniesz przekierowany do formularza Rejestracji konta.

Potrzebujemy Twoich podstawowych danych osobowych oraz unikalnej nazwy, która będzie jednocześnie loginem jak i nazwą Butiku. Możesz również wprowadzić zupełnie inną nazwę Butiku. Hasło do konta musi mieć co najmniej 6 znaków. Wymyśl hasło, które nie będzie zbyt łatwe do odgadnięcia. Zapomnij o kombinacjach typu: „QWERTY”, „123456”, „nazwa butiku” ;)

  • W formularzu określ odpowiedni typ konta - zaznacz, że chcesz być Projektantem

 Jako projektant masz dostęp do dodatkowych ustawień związanych z Twoim BUTIKIEM. Otrzymujesz dedykowaną stronę na której możesz ustawić indywidualny baner oraz logo, opowiedzieć kim jesteś i jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem i co najważniejsze promować i sprzedawać swoje produkty. 

To już ostatni etap, prawda że szybko? 

  • Automatyczne i bezpieczne logowanie

Zamiast każdorazowo wpisywać login i hasło, wystarczy, że raz zaznaczysz opcję logowania automatycznego i co najważniejsze bezpiecznego.

  • Regulamin

Koniecznie zapoznaj się z Regulaminem, a następnie zaznacz zgodę. Bez tego niestety nie będziemy mogli stworzyć dla Ciebie konta

  • Newsletter

Chcesz na bieżąco dowiadywać się o promocjach i bonach zniżkowych na naszej platformie? Jeden „klik” i nic Cię nie ominie :)


GRATULACJE !!!

Właśnie otworzyłeś swój Butik na HandbyHand i możesz zacząć sprzedawać.

Uzupełnij dane w profilu i dodaj produkty. Zobacz jakie to proste !!!

Produkty możesz dodać z poziomu Panelu Użytkownika klikając na zakładkę Mój Butik / Zarządzanie produktami.

W zakładce Mój Butik / Zarzadzanie produktami Projektanci mają dostępną funkcjonalność, która przyspiesza dodawanie podobnych produktów, tzn. jeżeli masz wystawiony jakiś produkt i chciałbyś dodać podobny to wystarczy, że skorzystasz z funkcjonalności „Dodaj podobny”.                                      

Po dodaniu produktów masz możliwość ich promowania. Nasze promowanie wyróżnia się tym, że płacisz za faktyczne odsłony swoich produktów przez potencjalnych Kupujących, a nie za same wyświetlenia.  

6. Ile kosztuje wystawienie produktów w galerii HandbyHand?

Galeria HandbyHand nie pobiera opłat za wystawienie produktów – wystawienie produktów jest darmowe.

7. Jaki jest koszt wysyłki  kupionych produktów?

Koszt przesyłki  uzależniony jest od wielkości i wagi przesyłki. Zarówno dostępne opcje wysyłki, jak i jej koszt ustalany jest przez Projektanta.

8. Jak zapłacić za zamówienie?

Każdy Projektant  sam decyduje o tym, które metody płatności akceptuje w swoim butiku. Dostępne metody płatności to przelew bankowy i płatności Tpay.com

9. Jak mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Wszystkie swoje zamówienia  i ich stan realizacji możesz sprawdzić po zalogowaniu się do panelu użytkownika. W zakładce Mój butik / Zarządzanie produktami znajdziesz informacje dotyczące swoich zamówień.

10. Co to jest Program Partnerski?

Program Partnerski, to pewnego rodzaju promocja dla Użytkowników galerii HandbyHand. Każdy Użytkownik dokonujący zakupu w galerii otrzymuje od Operatora wynagrodzenie w postaci bonu, stanowiące określony procent od dokonanych przez niego zakupów.

Oprócz kupujących, również osoby polecające otrzymują bon stanowiący określony procent od zakupów wszystkich osób, którym polecili zakupy w galerii. Polecenie to nic innego jak przekazanie osobie poleconej swojego indywidualnego numeru Id, który to osoba polecona powinna wpisać w odpowiednim miejscu w formularzu rejestracyjnym. Jeżeli osoba polecona wpisze w/w numer to polecający ją będzie dostawał wynagrodzenie w postaci bonu za wszystkie zakupy osoby poleconej.  W sytuacji, gdy kupujący dokonuje rejestracji z polecenia (wpisze w formularzu rejestracyjnym numer podany mu przez polecającego) to bon naliczany jest zarówno kupującemu (za dokonane zakupy) jak również polecającemu (za polecenia).

Dodatkowo przygotowaliśmy również promocję dla blogerów. Wynagradzane bonem będą osoby, które np. na swoim blogu umieszczą specjalny link prowadzący do strony naszej galerii. Każda osoba, która zarejestruje się w galerii poprzez w/w link będzie „przypisana” do blogera, który zamieścił link. Wynagrodzenie blogera (bon) naliczane będzie procentowo od każdej opłaconej transakcji projektanta, który zarejestruje się poprzez link udostępniony przez blogera.

W każdym z w/w przypadków z Programu Partnerskiego mogą korzystać tylko użytkownicy zarejestrowani. Wartość bonu użytkownicy widzą w panelu użytkownika w zakładce „Program Partnerski”. Użytkownik może zlecić operatorowi wypłatę wartości bonu w postaci przelewu na konto bankowe użytkownika.

11. Jak mogę usunąć konto z galerii HandbyHand?

Usunięcie konta Użytkownika z galerii HandbyHand możliwe jest tylko w sytuacji, gdy wszystkie transakcje kupna i sprzedaży są zakończone. W celu usunięcia konta Użytkownika wysyła wiadomość na adres kontakt@handbyhand.pl  z adresu mailowego, który podał przy rejestracji.

 

Znajdziesz nas na: