Poszewka dekoracyjna marine pasy 50 x 50 cm

199.00 zł
plus Koszt dostawy
  • Dostępnych: 2 szt.
  • Czas realizacji: Wysyłka 1-2 dni
Poszewki dekoracyjne w stylu marynistycznym

- wykonane ręcznie,

- w szerokie pasy w kolorach marynistycznych: białym, czerwonym oraz granatowym,

- poduchy idealne na fotel lub łóżko w pokoju dziecięcym,

- z bawełny oraz tkaniny typu jeans,

- tył również w pasy, zapięcie na guzik,

- produkt zero waste - tkaniny są z odzysku. Dobieram je osobiście. Są sprawdzane pod kątem składu i jakości oraz dekatyzowane. W procesie produkcji nie powstają także żadne odpadki. Wszystkie są zagospodarowywane jako wypełnienie do innych tekstyliów domowych, jakie niebawem pojawią się w sklepie.

- krótka seria, tylko 2 sztuki w tej kolorystyce,*

- cena za komplet 2 sztuk o wymiarach 50x50 cm. Poszewki bez wypełnienia.

*Inne kolory na zamówienie. Szyję także z tkanin (także używanych) Klienta!

**W ofercie sklepu także poszewki 60x30 cm dopasowane wzorem i kolorem.
Regulamin butiku internetowego Friendly DecoR

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w butiku internetowym prowadzonym na platformie HandbyHand przez Friendly DecoR.

Sprzedającym jest firma Dec Consulting Audyt i Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Batalionów Chłopskich 82a/27, 01-308. Zarejestrowana pod numerem NIP: 522-301-79-45, Regon: 147374330. Zwana także zamiennie „Usługodawcą”.

Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:
- pod numerem telefonu 691061079 (koszt standardowy, według cennika operatora).
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@friendly-decor.com

§ 1 Definicje

1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2. Klient – osoba fizyczna (posiadająca zdolność do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym skuteczne dokonanie zakupu), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w butiku internetowym.
3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą z butiku internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem butiku internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie butiku internetowego.
6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w butiku internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza butikiem internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem butiku internetowego.
9. Butik Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
11. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§ 2 Zasady ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania butiku internetowego dostępnego pod nazwą Friendly DecoR.
2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
3. Butik internetowy Friendly DecoR prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
4. Wszystkie Towary oferowane w butiku są wykonane zgodnie z filozofią low/zero waste, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
5. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet wyposażonym w jeden ze standardowych systemów operacyjnych oraz aktualną wersję jednej z dostępnych przeglądarek internetowych.

§ 3 Rejestracja i składanie zamówień

1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia są przyjmowane przez serwis internetowy Sklepu.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
6. Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

§ 4 Koszty, sposób i termin wysyłki

1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w Zamówieniu.
2. Klient przy składaniu Zamówienia ma prawo wyboru preferowanego przewoźnika.
3. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich, Inpost lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
4. Szacunkowy terminem realizacji Zamówienia jest widoczny przy każdej ofercie. Jest to orientacyjny czas wykonania, zapakowania oraz przekazania przesyłki wybranemu przez Klienta przewoźnikowi, do którego należy doliczyć czas jaki przewoźnik potrzebuje na jej dostarczenie.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia z winy przewoźnika. Towar należy sprawdzić w momencie odbioru od przewoźnika i w przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń niezwłocznie zgłosić reklamację.
6. Termin realizacji Zamówienia wyrażony jest w dniach roboczych.
7. W przypadku zakupu kilku towarów, z różnymi terminami realizacji, należy przyjąć najdłuższy podany termin.
8. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem uznania rachunku Usługodawcy pełną kwotą wpłaty (cena + koszt transportu).
9. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient przed złożeniem Zamówienia może się zapoznać z cennikiem, który znajduje się przy każdej ofercie w zakładce „Dostawa i płatność”.

§ 5 Zakupy i płatność

1. W celu ułatwienia zakupu w butiku opublikowane są zdjęcia oraz szczegółowe informacje o każdym towarze.
2. Usługodawca zastrzega, że na kolorystykę towarów na zdjęciach mogą wpływać indywidualne ustawienia urządzenia Klienta i ewentualne rozbieżności kolorystyczne nie mogą być podstawą do złożenia reklamacji.
3. W celu zakupu Klient musi dokonać wyboru modelu towaru oraz jego ilości.
4. Umieszczenie towaru w wirtualnym koszyku Sklepu nie oznacza jego rezerwacji.
5. Potwierdzenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty jest jednocześnie momentem zawarcia Umowy między Klientem a sprzedającym.
6. Jeśli z jakiś, niemożliwych do przewidzenia wcześniej, okoliczności Usługodawca nie będzie mógł w całości lub w zadeklarowanym czasie zrealizować Zamówienia niezwłocznie poinformuje Klienta i strony ustalą ewentualne świadczenie zastępcze lub zwrot kwoty za Zamówienie.
7. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem tradycyjnego przelewu bankowego.
8. Klient, jako dowód zakupu, otrzymuje imienny rachunek, który zostaje dołączony do wysyłanego towaru.

§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny przesyłając skan poniższego oświadczenia na adres: sklep@friendly-decor.com w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten liczy się od dnia otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dane Konsumenta
Imię i nazwisko ………………………………………...............................
Adres …………………………………………………………....................

Dane Usługodawcy
Dec Consulting Audyt i Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Batalionów Chłopskich 82a/27, 01-308 Warszawa
NIP: 522-301-79-45
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja…………………………….…………......................................…niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy …………………………………..……………………..……................................................................
Data odbioru towaru………………………………………..……………….
Podpis Konsumenta…………………………………………………………………
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
1. W wypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
2. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
4. Zwrot za towar może być pomniejszony, jeśli zwrócony towar nosi ślady użytkowania. Usługodawca ma prawo obniżenia kwoty zwrotu o wartość, jaką uznaje za właściwą w związku ze zmniejszeniem się wartości towaru wynikającej z użytkowania przez Konsumenta wykraczającego poza poziom, który był niezbędny do zbadania użyteczności rzeczy. Jeśli zużycie towaru będzie tak duże, że stracił on w ogóle na wartości, to w wyniku potrącenia Konsument może nie otrzymać zwrotu wcale.
5. Zgodnie z w.w. ustawą, nie ma możliwości zwrotu jeśli zamówiony towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (spersonalizowane zamówienia, tworzone wg indywidualnej specyfikacji Konsumenta).
6. W przypadku przekroczenia terminów odstąpienia od Umowy Sprzedający odeśle Konsumentowi zwrócony towar na jego koszt.

§ 7 Procedura reklamacji

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
2. Chęć dokonania reklamacji z tytułu rękojmi należy zgłosić na adres mailowy Usługodawcy: sklep@friendly-decor.com. Wysyłając uzupełniony formularz dostępny na końcu § 7 oraz rachunek potwierdzający zakup.
3. Koszt przesyłki reklamacyjnej ponosi Klient. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek zwrotnych wysłanych za pobraniem.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu oraz dokumentów wymienionych w pkt. 2 tego paragrafu.
5. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą mailową.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na inny, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru. Wartość zakupionego towaru zostanie zwrócona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od uznania reklamacji.
7. Jeżeli towar jest niezgodny z Zamówieniem, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z Zamówieniem przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na inny, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
8. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z Zamówieniem nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o reklamacji drogą mailową przed jego upływem.
9. W przypadku przekroczenia terminu przysługującego na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi (dla Konsumenta jest to ustawowy rok od stwierdzenia wady, w przypadku Przedsiębiorców Sprzedający udziela rękojmi do 30 dni od otrzymania zakupionego towaru), przesłany przez Klienta towar zostanie odesłany na jego koszt.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dane Usługodawcy:
Dec Consulting Audyt i Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Batalionów Chłopskich 82a/27, 01-308 Warszawa
NIP: 522-301-79-45
Dane Konsumenta
Imię i nazwisko:………………………………………………..
Adres:………………………………………………………………
Numer telefonu:……………………………………………………
Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, że kupiony przez mnie towar (nazwa oferty) ………………………………………………………………………………………….
kupiony dnia …………………………. za kwotę……………………………..jest wadliwy.
Wada polega na: ……………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………..............................
Powyższą wadę zauważono dnia:…………………………………………..
Z uwagi na powyższe żądam (właściwe podkreślić):
- nieodpłatnej naprawy towaru,
- wymiany na towar pozbawiony wad,
- zwrotu kosztów na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………..
Miejscowość i data…………………………………………………………………… Podpis………………………………………………………………………………….
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów butiku internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji Umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być powierzane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
3. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
2. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres sklep@friendly-decor.com.
3. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
3. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

§ 9 Zmiana Regulaminu

1. W razie zmiany Regulaminu do Umów zawartych wcześniej znajduje zastosowanie Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia Umowy.
§ 10 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość: a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, b) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
5. W przypadku niemożności rozwiązania sporu na drodze pozasądowej Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.)
Odstąpienie od Umowy sprzedaży

1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny przesyłając skan poniższego oświadczenia na adres: sklep@friendly-decor.com w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten liczy się od dnia otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dane Konsumenta
Imię i nazwisko ………………………………………
Adres …………………………………………………………

Dane Usługodawcy
Dec Consulting Audyt i Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Batalionów Chłopskich 82a/27, 01-308 Warszawa
NIP: 522-301-79-45
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja…………………………….…………......................................…niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy …………………………………..……………………..……
Data odbioru towaru………………………………………..……………….
Podpis Konsumenta…………………………………………………………………
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
1. W wypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
2. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
4. Zwrot za towar może być pomniejszony, jeśli zwrócony towar nosi ślady użytkowania. Usługodawca ma prawo obniżenia kwoty zwrotu o wartość, jaką uznaje za właściwą w związku ze zmniejszeniem się wartości towaru wynikającej z użytkowania przez Konsumenta wykraczającego poza poziom, który był niezbędny do zbadania użyteczności rzeczy. Jeśli zużycie towaru będzie tak duże, że stracił on w ogóle na wartości, to w wyniku potrącenia Konsument może nie otrzymać zwrotu wcale.
5. Zgodnie z w.w. ustawą, nie ma możliwości zwrotu jeśli zamówiony towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (spersonalizowane zamówienia, tworzone wg indywidualnej specyfikacji Konsumenta).
6. W przypadku przekroczenia terminów odstąpienia od Umowy Sprzedający odeśle Konsumentowi zwrócony towar na jego koszt.

Procedura reklamacji

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
2. Chęć dokonania reklamacji z tytułu rękojmi należy zgłosić na adres mailowy Usługodawcy: sklep@friendly-decor.com. Wysyłając uzupełniony formularz dostępny na końcu § 7 oraz rachunek potwierdzający zakup.
3. Koszt przesyłki reklamacyjnej ponosi Klient. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek zwrotnych wysłanych za pobraniem.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu oraz dokumentów wymienionych w pkt. 2 tego paragrafu.
5. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą mailową.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na inny, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru. Wartość zakupionego towaru zostanie zwrócona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od uznania reklamacji.
7. Jeżeli towar jest niezgodny z Zamówieniem, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z Zamówieniem przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na inny, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
8. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z Zamówieniem nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o reklamacji drogą mailową przed jego upływem.
9. W przypadku przekroczenia terminu przysługującego na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi (dla Konsumenta jest to ustawowy rok od stwierdzenia wady, w przypadku Przedsiębiorców Sprzedający udziela rękojmi do 30 dni od otrzymania zakupionego towaru), przesłany przez Klienta towar zostanie odesłany na jego koszt.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dane Usługodawcy:
Dec Consulting Audyt i Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Batalionów Chłopskich 82a/27, 01-308 Warszawa
NIP: 522-301-79-45
Dane Konsumenta
Imię i nazwisko:………………………………………………..
Adres:………………………………………………………………
Numer telefonu:……………………………………………………
Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, że kupiony przez mnie towar (nazwa oferty) ………………………………………………………………………………………….
kupiony dnia …………………………. za kwotę……………………………..jest wadliwy.
Wada polega na: ……………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
Powyższą wadę zauważono dnia:…………………………………………..
Z uwagi na powyższe żądam:
- nieodpłatnej naprawy towaru,
- wymiany na towar pozbawiony wad,
- zwrotu kosztów na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………..
Miejscowość i data…………………………………………………………………… Podpis………………………………………………………………………………….
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Cennik dotyczy obszaru Rzeczypospolitej Polski. W innym przypadku proszę o kontakt przed złożeniem zamówienia.
Kurier realizowany jest za pośrednictwem Inpost.

Płatność z góry (przelewem zwykłym lub e-płatności)

  • List polecony priorytetowy
  • Paczka pocztowa - 17 zł
  • Przesyłka kurierska - 15 zł
  • Paczka w Ruchu

Za pobraniem (przy odbiorze przesyłki)

  • List polecony priorytetowy
  • Paczka pocztowa
  • Przesyłka kurierska
  • Paczka w Ruchu

Propozycje z Butiku projektanta

Specjalnie dla Ciebie

Produkty podobne, które mogą Cię zainteresować

Znajdziesz nas na:

Ta strona używa plików cookies w celu poprawy swojego funkcjonowania, a także w celach analitycznych.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.